Zaloguj się do Spreaker’a i wejdź w konkretny odcinek, z nawigacji po lewej stronie wybierz 'Sharing’, połącz ponownie z YouTube i kliknij 'Share’.
Dzieje się tak, gdy Twój odcinek ma więcej niż 15 minut, a Ty nie masz zweryfikowanego konta na YouTube. Zweryfikuj konto, a problem zniknie.
Zaloguj się do swojego konta, z pozycji profilu wybierz 'Settings’. Na nowej stronie, z menu po prawej strony, wybierz 'My Pro Plan’.
Poszukaj sekcji 'INVOICE DETAILS’ i dodaj tam dane swojej firmy. Gotowe. Po uzupełnieniu danych możesz przesłać do siebie fakturę ponownie. Wystarczy, że zjedziesz jeszcze niżej do sekcji 'BILLING HISTORY’. Tam powinna być widoczna opcja 'Resend invoice #XXX’.
Przygotowaliśmy specjalną serię, w której pokazujemy krok po kroku jak wystartować z własnym podcastem. Od pomysłu do publikacji pierwszego odcinka, sprawdź koniecznie: Seria od 100 do 100 słuchaczy.
Natomiast jeżeli nie masz czasu, żeby zagłębiać się w ten temat samodzielnie i swój czas wyceniasz na dużo więcej, to możesz skorzystać z jednego z naszych pakietów, w którym zrobimy wszystkie te kroki za Ciebie: Pakiet START.
Jeżeli Twoje odcinki poruszają kilka tematów, to możesz stworzyć łatwą nawigację w jego opisie. Wystarczy, że w nawiasie wpiszesz czas, w którym rozpoczyna się dany temat i opiszesz go odpowiednio. Poniżej przykład:
(00:00) – Rozpoczęcie
(04:30) – Jak zwiększyć zasięgi podcastu
(07:00) – Cztery sposoby na monetyzację podcastu
(10:15) – Wasze pytania
Pamiętaj, żeby czas podawać w nawiasach! W przypadku Spotify są one niezbędne.